första advent!

yes i name it, det är första advent. om 3 veckor är det ju jul! gud vad tiden går snabbt.

det är grymt fint att vakna till "lussebulla-lukt", om man nu kan säga så! :D och det gjorde jag idag. sen har jag väl bara chillaaaa tills jag och line for upp på stan, julkänsla! tog en kaffe på brända sen drog vi hem, mihi onödigt jagvet. sen har jag bara kollat på south park, har hatat den förut, och då menar jag hatat. sen en dag här när jag kollade den med line så insåg jag hur fel jag har haft, fyfan vad rolig den är! :) så ja, det har jag väl gjort tills mamma tjatade på mig att börja städa. Det gjorde jag, har dammsugit, dammtorkat och halva rummet skurade jag. mamma tyckte jag var såå duktig på att skura, nej men hon ville inte överlåta skurningen till mig ensam, så hon satt och peka och gnällde över varenda fläck jag missa..

snart ska vi kanske till elin&micke.
ska tjata, för jag vill ha mitt ps tillbaka, alltså playstation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0