jaaaaani!

Haha, såg just att jag fått en kommentar av elin.
Nej blev ingen stor succé av denhär bloggen, ska skärpa mig! =D

Idag har jag varit i skolan, det här låter faktiskt jävligt fjortisaktigt men jag hade knappt nå smink! Det är faktiskt ett jävligt stort framsteg, som sagt - har gått med smink varje dag till skolan i ca 2 år.. Men grejen är den att när jag varit "smink-fri" i några dagar, eller ja utan foundation&puder så blir min hy bättre. Men så fort helgen kommer så känns det som ett tvång att ha massa gegga ^o) .. Men att sen när jag använder det då så blir ju min hy jättedålig igen, så då vill jag inte gå med dålig hy i skolan så jag måste ha foundation/puder. Haha vilka komplex man har :D ..

skit samma, ska iaf berätta att jag har gjort mat nyss, stuvade makaroner&bacon. asgott! Men vet ni, nu ska jag börja ta itu med min design så vi får höras. (Obs! kan ta någon vecka innan nästa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0