NAMNLÖS

Ojojoj, har just kommit hem efter en cykeltur från line, vi har även hängt gäng med linno en stund! Jag bloggar fan aldrig, jag bara jobbar! Hårt arbetande kvinna faktiskt. Och min väska är borta, ska söka den på jobbet imorgon. Om den inte är där vet jag inte vad jag ska göra? Jag glömde ju den där på söndag troligtvis? För när jag var på g hem kom jag på att jag glömde den och var ingenstans innan jobbet, eftersom det var söndag.. Åhh jobbigt läge! :-( 

Äh skit samma! Ska iallafall åka till vittangi imorgon eller på torsdag, beror på om Mattias ska till stan eller ej. Får hoppas på det. Erik fyller ju nämligen 18 år imorgon, min lilla pojke är ju fan stor nu. Haha sjukt, men ändå skönt! Åh gud vad jag saknar honom, verkligen! Vi har inte setts på flera veckor :-( .. Hujj! Menmen. Det var väl allt! Puss och kraaam.



En bild på min fina morfar som jag hittade. Saknar honom faktiskt.. Hoppas han har det bra däruppe! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0