Smile like u mean it.

Är hemma från jobbet idag, kände att jag inte pallade med smärtan. Igår så åt jag nämligen en räksallad, en halvtimma efteråt fick jag så ont att jag bara ville dö. Det pågick från fem tills jag gick och la mig. Och sen när jag vaknade idag var det bättre men ändå inte bra. 

Men imorgon är det troligtvis borta, jag är ledig då och då ska jag nog ta mig upp till nya gallerian, kika på kläder på H&M och såntdär. Åh vad roligt att ha en ny BRA affär här i kiruna! På kvällen blir det party. På lördag också! Sedan på söndag har jag varit och hämtat biobiljetter till "Jag saknar dig". Den verkar så otroligt bra! :-) 

Nu ska jag klippa mitt löshår, det är alldeles för långt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0