--

Dessa listor, men de är faktiskt roliga att göra! :-) Snodde den av linno!

Dag 1. 3 Bästa vänner.
Dag 2. Någonting jag tycker är konstigt.
Dag 3. En bild som får mig att skratta högt.
Dag 4. Vad som finns i min väska.
Dag 5. Någon jag skulle vilja träffa.
Dag 6. En bild på mig och en gammal bästa vän.
Dag 7. En person jag varit kär i.
Dag 8. Den fulaste bilden jag har på mig själv.
Dag 9. En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 10. Någon som alltid betytt mycket för dig.
Dag 11. Låt som får mig att börja gråta.
Dag 12. Berätta om hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 13. Berätta om en fylla jag haft.
Dag 14. Någonting jag skulle vilja ha mer än allt annat just nu.
Dag 15. Berätta om min första kärlek.
Dag 16. Någonting jag ska sträva efter.
Dag 17. Berätta vad jag tror några av mina kompisar kommer bli när dom är stora.
Dag 18. Någonting jag önskar att jag fick uppleva.
Dag 19. Vad för olika sporter jag har gått på.
Dag 20. Var jag bor / mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0