Måndag.

Hejhej från en heltrött chey! Haha nä men jag är jävligt trött. Men det funkar aldrig så bra för mig att sova efter skolan för då råkar det alltid bli några timmar mer än väntat! 

Har varit en ganska seg dag i skolan. Hade fotboll på lombia och "vi" ägde ut fordons med typ 6-0. Mina killar är bäst! ♥ inte föratt jag var till så stor hjälp men det var roligt ändå! :-)

Kom nyss hem svinhungrig och tänkte värma min kebabpizza från igår, så har pappa slängt den för att jag glömde sätta den i kylen igår.. Faaan dumhuve man är! Var mer än halva kvar ju.. Aja, så går det. Och så måste jag städa rummet för det ser förjävla hemskt ut, skoja inte alltså. Blöö.. 

Vilket tråkigt inlägg det var.. 


på de gamla goda tiderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0