Dags igen, huh?

Tjaaaahaps.
Då var man tillbaka här igen.
För att ta ut min ilska.
Ser att några är inne här ännu, kanske dags att börja blogga igen?
Nu blir det hat på hög nivå. Mohaha
Jag kan inte låta bli att inte skriva hur mycket jag ogillar folk som tror att de är bättre än andra på något vis, coolare, snyggare eller helt enkelt bättre. Killar (oftast) som ska köra förbi andra i 150/km i timmen mitt i stan. Ingen hit. Jag stör mig faktiskt äckligt mycket på det.
Sedan finns det ju sånahär som skriver hur mycket dom super på facebook. "Hihi ojdå, råkade bli tredje dagen i rad, skåååååål" WHO THE HELL CARES?! Ni uppstår som ett gäng idioter. Har ni föräldrar? Jag funderar om någon på något vis tycker detta är fränt? Får man killar/tjejer på det sättet?
Ja det snurrar så himla mycket i huvudet just nu, ilska.
Nu ska jag gå och radera vänner på facebook.
HATERS GONNA HATE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0